PALVELUT

Brändiasiantuntija Jenni Brisk työn touhussa

Vaiherikkaan urani aikana taskuihin on kertynyt roppakaupalla tietoa, taitoa ja kokemusta siitä, mitä on brändinrakennus parhaimmillaan. Nyt haluankin jakaa tätä tietämystä yritysten hyväksi, kunpa yritysjohto ymmärtäisi brändin merkityksen koko liiketoiminnan kulmakivenä!

🅱️🅱️ Brändistrategia

Brändistrategia kokoaa yhteen mm. brändin tarkoituksen eli mission, ohjaavat arvot, vision jota tavoitella ja tarinan, jossa kiteytyy brändin syvin olemus. Brändiin tulee löytää syvempiä merkityksiä. Miksikö? Siksi, että se tuntuu syrämmes, jonne brändin tulee päästä ollakseen olemassa. Toimintatapani on valmentava, prosessiin kuuluu ohjaavaa opetusta, työpajatyöskentelyä ja yhdessä oivaltamisen iloa. Mutta jotta brändi syttyy eloon, tulee strategiaa viedä johdonmukaisesti käytäntöön, löytää luovia tapoja viestiä brändin ydinviestiä ja ottaa kuluttajia mukaan talkoisiin.

MITÄ: Brändistrategian suunnittelu tai kirkastus

MIKSI: Hyvin suunniteltu brändistrategia on menestyvän bisneksen kivijalka, brändityöhön sijoitetut eurot maksavat itsensä moninkertaisesti takaisin.

MITEN: Taustatyö, strategiatyöpajat, luova suunnittelu ja kiteytykset. Lopputulemana yrityksen brändikirja ja toimenpidesuunnitelma.

”Loistava brändi-workshop, kiitos!

Haaga-Helia StartUp Schoolin brändiprojektissa kirkastimme brändistrategian, uudistimme markkinointimateriaalit ja puhalsimme brändiin uutta energiaa.

🅱️🅱️ Brändivalmennus

Brändinrakennus, työnantajabrändäys, henkilöbrändäys… Brändäyksen keinoja voi hyödyntää useaan eri osa-alueeseen. Brändivalmennuksessani yhdistyvät tutkimus, pitkä kokemus brändinrakennuksesta ja osallistava, rento meininki. Tarjoilen sopivassa suhteessa teoriaa ja käytäntöä, esimerkkejä ja ideoita. Suunnittelen valmennuksen aina vastaamaan parhaiten juuri kyseisen brändin tilannetta ja tarpeita. Koska brändi on oleellinen osa myös yrityskulttuuria, on tärkeää, että ihmiset brändin takana puhaltavat brändivoimaa samaan suuntaan.

MITÄ: Työnantajabrändin, henkilöbrändin tai yritysbrändin kehitys

MIKSI: Työnantajamielikuvan ja henkilöbrändien merkitys on kiistaton, vetovoimaiset brändit saavat parhaat osaajat, henkilöbrändien asiantuntemus sataa yrityksen laariin.

MITEN: 2 h valmennus, 1/2 – 1 pvän työpaja tai laajempi projekti

Järjestin Business Finland -tiimille parituntisen Henkilöbrändäyksen valmennuksen, kuvassa osallistujien palaute kysymykseeni: ”Millä sanoilla kuvailisit koulutusta?”

🅱️🅱️ Markkinoinnin konsultointi ja suunnittelu

Markkinoinnin avulla lisätään tunnettuutta, hankitaan lisää asiakkaita, pidetään nykyiset asiakkaat onnellisina ja kehitetään tuotteita vastaamaan kuluttajien tarpeita. Minulla on monipuolinen osaaminen ja kokemusta vaativien projektien vetämisestä, joten voin auttaa sekä strategisessa suunnittelussa, että asioiden viemisessä käytäntöön. Välillä voi olla tarpeen saada ulkopuolista näkemystä ja sparrausta markkinointiin – ja täällä ollaan!

MITÄ: Markkinointistrategian tai -kampanjan suunnitteluapu.

MIKSI: Monikanavaisen markkinoinnin osaaja joustavasti avuksi liiketoiminnan kehittämiseen

MITEN: Tavoitteiden ja asiakasymmärryksen kautta strategian tai kampanjasuunnitelman laadinta, tarvittaessa apuna jalkautuksessa. Markkinoinnin projekteissa sovittavissa tunti- tai könttähinta.

” Loistavan näkemyksen ja johdonmukaisuuden voimalla, erinomaisesti tiimiä luotsaten ja kannustaen, positiivisella asenteella, välillä vastatuuleenkin ponnistaen, on saanut brändinsiemenemme heräämään henkiin ja hyvän kasvun alkuun..

Toimin Reimalla Brand Marketing Managerina ja sain olla aitiopaikalla rakentamassa Reimasta kansainvälistä menestystarinaa.

🅱️🅱️ Luennot, koulutukset, kurssit

Hoidan asiantuntijaluennot ja koulutukset ilman turhaa jargonia, innostavalla pohjalaasella otteella. Mikä olisikaan yritykselle hyödyllisempi aihe oppia lisää kuin brändinrakennus, johon osallistuu loppukädessä koko yrityksen henkilökunta!

Toimin myös liiketalouden opettajana Haaga-Helia Ammattikorkeakoulussa. Haluan inspiroida nuoria markkinoinnin saloihin ja opetustyössä pyrin aina oivalluttamaan esimerkkien sekä käytännön projektien kautta. Nautin opetustyöstä ja uskon, että se myös välittyy opiskelijoille.

MITÄ: Luento tai koulutus

MIKSI: Henkilöstöön panostaminen kannattaa aina: uutta tietoa, inspiraatiota ja positiivista meininkiä paremman bisneksen tueksi

MITEN: Yhdessä sovitun tavoitteen mukainen aihe, sisältö, kesto, aika ja paikka.

”Hyvät esimerkit, erinomaiset materiaalit, opettaja selkeästi asiantunteva.

”Opetusta oli helppo seurata eikä tylsää hetkeä tullut.

”Koulutus oli innostavaa ja veti mukaansa.

Palautetta opetuksesta Itä-Suomen yliopiston markkinoinnin kurssilaisilta 2018.

Kiinnostuitko osaamisestani? Hyvä! Ota yhteyttä jenni@briskbranding.fi tai 040-838 1829 niin kuulostellaan, miten voisin teitä parhaiten auttaa.