BRÄNDIVOIMA

Consumer Power >< Brand Force research by Jenni Brisk

Minä uskon brändien voimaan kuluttajien hurmaamisessa. Tiesitkö, että brändit ja aineeton lisäarvo kasvattavat jatkuvasti osuuttaan yritysten pääomassa? Brändeissä on vetovoimaa, vaikka kuluttajilla onkin yhä enemmän valtaa!

Olen tutkinut brändäystä eri näkökulmista. Viimeisin tutkimukseni ”Consumer Power >< Brand Force, defining brand equity assets for the empowered consumers” on Jyväskylän Kauppakorkeakoulun Pro gradu -työni 05/2019. Halusin selvittää mitkä asiat ovat nykypäivän vaativalle kuluttajalle merkityksellisiä, kun he arvottavat brändejä. Onnistuin löytämään moderneja kuluttajia puhuttelevia brändiarvon tekijöitä ja loin uuden, akateemisesti pätevän viitekehyksen brändinrakennukseen. Jes!

Ja nyt – olen jalostanut tutkimustulosteni hedelmät brändinrakentajan työkaluiksi. Otathan yhteyttä jos haluat kuulla lisää! Tai lue eteenpäin..

Kuluttajavalta >< Brändivoima -luento

Luentoni vastaa kysymyksiin: Mikä oikeastaan on brändi? Miten brändiä rakennetaan? Miksi kuluttajilla on yhä enemmän valtaa ja miten he sitä käyttävät? Ja se tärkein kysymys, miten brändit voivat vastata tähän valtaan omalla voimallaan?

Tunnin mittaisen esityksen aikana käyn läpi mitä kaikkea brändi liiketoiminnan ytimessä tarkoittaa. Tämän jälkeen kerron miten brändejä voi ja kannattaa rakentaa vastaamaan nykypäivän vaativan kuluttajan tarpeisiin. Esittelen modernin brändinrakentajan mallin, joka on heti hyödynnettävissä: tueksi brändistrategiaan ja avuksi markkinointiviestinnän suunnitteluun.

Tarjolla tiivis, supermielenkiintoinen tietopaketti, josta hyötyy koko yritys. Olitpa sitten brändin rakentaja, mainostoimistoyrittäjä tai myynnin vetäjä, markkinoinnin freesaus ajantasalle on aina paikallaan. Ole yhteydessä – laitan tarjousta tulemaan!

Kuluttajavalta >< Brändivoima -työpaja

Alustusluennon jälkeen työpajassa laitetaan brändiäsi iskukuntoon. Käymme läpi brändinrakennuksen eri osa-alueita, ideoimme tiimeissä ja työstämme juuri sinun brändillesi parhaita keinoja kasvattaa brändin tunnettuutta, vetovoimaa, asiakastyytyväisyyttä, työntekijöiden viihtyvyyttä… Ja loppukädessä tämä kaikki lisää brändin arvoa ja liikevaihtoa, ou jee! Mallina toimii Consumer Power >< Brand Force -työkalu. Työpajan lopputuotoksena saatte kiteytettynä toimenpide-ehdotukset käytäntöön vietäväksi. Mahtavaa, eikö totta?!

Luento + työpaja kesto 1/2 – 1 päivää, riippuen brändisi tilanteesta ja tavoitteista.

Otappa yhteyttä ja laitan samantien houkuttelevan tarjouksen !

Soita 040 838 1829 tai laita meiliä jenni@briskbranding.fi

Sokerina pohjalla

Työstän parhaillani kirjaa brändäyksestä, johon kerään mukaan suomalaisten yritysten bränditarinoita. Valmennuksessa mukana olevilla yrityksillä on mahdollisuus päästä osaksi kirjaani. Josta voi tulla vielä bestseller, tai siis tottakai tuloo!