Uskon brändien voimaan kuluttajien hurmaamisessa. Tiesitkö, että brändit ja aineeton lisäarvo kasvattavat jatkuvasti osuuttaan yritysten pääomassa? Brändeissä on vetovoimaa, vaikka kuluttajilla onkin yhä enemmän valtaa!
Olen tutkinut brändäystä useasta eri näkökulmasta. Viimeisin tutkimukseni ”Consumer Power >< Brand Force, defining brand equity assets for the empowered consumers” on Jyväskylän Kauppakorkeakoulun Pro gradu -työni 2019. Halusin selvittää mitkä asiat ovat nykypäivän vaativalle kuluttajalle merkityksellisiä, kun he arvottavat brändejä. Onnistuin löytämään moderneja kuluttajia puhuttelevia brändiarvon tekijöitä ja loin uuden, akateemisesti pätevän viitekehyksen brändinrakennukseen. Jes!
LATAA PRO GRADUNI TÄSTÄ ja hyödynnä brändityössäsi.
Olen jalostanut akateemisen tutkimukseni hedelmät brändinrakentajan työkaluiksi. Otathan yhteyttä jos haluat kuulla lisää! Tai lue eteenpäin..
Kuluttajavalta >< Brändivoima -LUENTO
Brändiluentoni vastaa kysymyksiin:
- Mikä oikeastaan on brändi ja miten se luo arvoa?
- Miten brändiä
rakennetaan nykypäivänä? - Miksi kuluttajilla on yhä enemmän valtaa ja miten he sitä käyttävät?
- Ja se tärkein kysymys, miten brändit voivat vastata tähän valtaan omalla voimallaan?
Reilun tunnin mittaisen esityksen aikana käyn läpi mitä kaikkea brändi liiketoiminnan ytimessä tarkoittaa. Tämän jälkeen kerron miten brändejä voi ja kannattaa rakentaa vastaamaan nykypäivän vaativan kuluttajan tarpeisiin. Esittelen modernin brändinrakentajan mallin, joka on heti hyödynnettävissä: tueksi brändistrategiaan ja avuksi markkinointiviestinnän suunnitteluun.
Tarjolla tiivis, supermielenkiintoinen tietopaketti, josta hyötyy koko yritys. Olitpa sitten brändin rakentaja, mainostoimistoyrittäjä tai myynnin vetäjä, modernin brändäyksen ymmärrys ja ovat aina paikallaan.
Brändivoima-luento 1 200 €
(Max 20 hlöä, hintaan lisätään alv 24 %)
Ole yhteydessä – kerron lisää ja sovitaan brändivoiman toimitusaikataulu!
__________________________________
Kuluttajavalta >< Brändivoima -työpaja
Jos haluat viedä koulutuksen antia heti käytäntöön, tämä on sinulle. Alustusluennon jälkeen työpajassa laitetaan brändiäsi porukalla iskukuntoon. Käymme läpi brändinrakennuksen eri osa-alueita, ideoimme tiimeissä ja työstämme juuri sinun brändillesi parhaita keinoja kasvattaa brändin tunnettuutta, vetovoimaa, asiakastyytyväisyyttä, työntekijöiden viihtyvyyttä… Ja loppukädessä tämä kaikki lisää brändin arvoa ja liikevaihtoa, ou jee! Mallina toimii Consumer Power >< Brand Force -työkalu. Työpajan lopputuotoksena saatte kiteytettynä toimenpide-ehdotukset käytäntöön vietäväksi. Mahtavaa, eikö totta?!
Luento + työpaja, kesto 1 – 2 päivää, riippuen brändisi tilanteesta ja tavoitteista.